7 Ağustos 2009 Cuma

RETRO: Marilyn Manson - Holy Wood (In the Shadow of the Valley of Death) (2000)

MM'nin kendini tekrar ettiği ve benim hayal kırıklığı yaşadığım albümü. Şarkıların genelde aynı şablonu izlemesi de cabası. Bu tarihten sonra hiç bir grubun müzisyenin fanı olmadım. Sadece albümlerini takip ettiğim belli başlı isimler var, bunu diyebilirim sadece. Hem buradaki hayalkırıklığı neticesinde hem de her şeyden çabuk sıkılma huyum yüzünden metal'i keşif yolculuğuna çıkmıştım bu albümden sonra. Yine de haksızlık etmeyelim pek çok eleştirmen bu albümü diskografide öne koyar, nedendir bilmem. Belki de konsept havasının ağırlığı sebep olabilir.
Neyse bu uzuuuuun albümde hoş şarkılar hiç mi yok? Durun ben cevaplayayım var, Disposeble Teens, The Nobodies, In the Shadow of the Valley of Death, Burning Flag gibi.
uff sıkıldım...

8,25-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder