8 Ağustos 2009 Cumartesi

Karış Karış Karışığım

Fantastik Dörtlü

TV'de izledim. Birbirinden saçma özelliklere kaza eseri sahip olan bir grup astronotun yeni karakterlerini içselleştirme sürecini anlatıyor. Kötü adam demir adam gibi bir şeyle kavga ederek yeni kimliklerine alışıyorlar. Daha fazla devam edemeyeceğim. Süper über kahraman filmlerini , çizgi romanlarını felan hiç sevmem. Örümcek adam gibi şaşırmak istedim. Olmadı. Rezil değil ama vasat.

Kill Bill Vo.1

Yine Tv'de tekrarını izledim. Hanzo (hah ha her zaman gülerim , hiç sıkılmam)'nun kılıcı ile Lucy Liu'nun mekanını basması ve son kavga klasiktir. Ama Tarantino'ya hiç bir zaman tam olarak alışamayacağım. İkincisi daha iyi. Ekşınn...

Kral'a Mektup

Yine TV'de izledim. Hollanda ya da Belçika yapımı lineer ama hoş bir fantastik film. Fantastik dedimse uçuk kaçık değil. Ölmekte olan bir şovalyenin mektubunu krala götürmeye çalışan ve yol boyunca binbir macera yaşayan (yalan söyledim, Yüzüklerin Efendisini izleyen biri için macera felan yok ortada hah ha) genç hoş bir çocuğun hikayesi anlatılan. Eh tabirini layıkıyla taşıyan filmin asıl çarpıcı yanı ortaçağı andıran eski şehir görüntülerinin ya da manzarasının yapay olamaması. Avrupa orası, boru mu?

Strait Jacket

Konu itibariyle izlediğim en garip anime film. Modern dünya gibi bir yerde teknoloji yerine büyü ver ama bu büyü insanları demon yapıyor. Bunu önlemek için de insanlar mold teknolojisi dediği bir önlem bulmuşlar. Sonuçta demirden belki de çelikten bir kıyafetle kısa süreli büyü yapabiliyorlar. Örneğin teknisyenler, tamirciler, doktorlar felan. Bir de terörist grup var işleri güçleri yok, insanların elbiselerini sabote ediyorlar. Taktik büyücü denilen polis benzeri büyücüler de bu çok güçlü demonları öldürüyor. Kişisel bir şeyler de geçiyor da filmde boş ver. Çok havada. Dediğim gibi ben pek bir şey anlamadım, bu filmin devamı mı var, konu bir garip, hikaye bir garip, alt-metin garip. Lakin çizimler güzel.

Get Thrashed!

Blue Jean'ın bu ayki promosyonu! Kaçırmayın bu DVD'yi. Ağırlıklı olarak thrash metalin doğuşunu işleyen Abd bakışlı bir belgesel. Bildiğimiz şeylerin yanısıra en azından benim bilmediğim çok eğlenceli hikayeler de içeriyor. Abd dışındaki thrash gruplarına biraz haksızlık yapılmış. Ayrıca günümüzün underground neo-thrash akımını ya da thrash metal'in nu-metal ve metalcore üzerindeki etkisini aktarmada biraz yetersiz kalmış. Keşke zaman açısından sıkışmak yerine dünyadaki thrash camiası ve günümüzdeki thrash metal üzerine ikinci bir CD yapsalarmış. Tabi bunlar olumlu eleştiriler yoksa her metalseverin arşivinde olması gereken bir film.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder