8 Ağustos 2009 Cumartesi

Nil Karaibrahimgil - Nil Kıyısında (2009)


Son albümüyle yaratıcılığını bir kez daha konuşturan Nil bu sefer biraz daha karanlık sularda kulaç atmış. Alışageldiğimiz eğlence faktörünü bu kez karanlık bir sound ile birleştirmiş. Bolca Balkan ve diğer yerel öğelerin esintilerini duyuyoruz. Aslında çok da orjinal sayılmaz dünya müziği koşullarında. Bununla birlikte düzenlemelere kafa yorulduğu da çok açık. Çok ilginç ve hoş fikirler işlenmiş. Örnek olarak Duma Duma Dum'da ABBA vari disko tınılarını ve egzantrik keyboard melodisini verebilirim. Tabi ki ilk klip Sevdim Sevmedim ya da İlla da güzel bir örnek. Aşkımız Her Zamanki Gibi Tehlikede, Eminim Sevdiğine ve Çok Canım Yanıyor diğer hoşlandığım parçalar. Amma ve de lakin özellikle slow ve ala turka parçaları biraz itici buldum. Her zaman dinleyebileceğim bir albümden çok uygun modun beklenmesi gereken bir albüm. Henüz albümüyü dinlemeye hazır ve nazır ne tür bir ruh hali gerekli onu da çözemedim. Bilmiyorum, belki de büyümüş ve olgunlaşmış bir Nil'i bünyemiz henüz kabul etmiyor.

6,75+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder