6 Ağustos 2009 Perşembe

RETRO: Agathodaimon - Chapter III (2001)


Albüm gerçekten müthiş olarak nitelendirilebilecek An Angels Funeral ile açılıyor. Hemen ardından daha önceki dinlememde de çok hoşlandığım yine sert Spirit Soldier yer alıyor. Tarz melodik black metal hala. Gotik ve ucundan death ve thrash etkisiyle kısaca ben dark metal der kaçarım. Fakkat bir tarz değişimi de hemen kulaklara çarpıyor. Burada eksik olan şey romantizm ve dağınıklık. Onun yerine parçalar daha sıkı ve doğrudan hedef alıyor. Biraz daha mainstream çizgiye yaklaşmışlar. Ve benim grubun alamet-i farikası olarak gördüğüm romantik gotik hattan ayrılmasına içerledim doğrusu. Ha clean vokal yok mu, o da var. Ama işte öyle..
Başkaları grubun en iyi albümü ilan edebilir, gerçekten de pek çok gruba on basar. Ama bu albüme ben şahsen tam ısınamadım.

7,75+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder