11 Kasım 2020 Çarşamba

Pentagram - Akustik (2017)

 

Sevenlerini iki kutba ayırsa da genel olarak beğenilen bu proje ile eski kadrodan isimler bir araya gelerek güçbirliği yapmış bulunmaktalar. Ben de kendimi gayet iyi tanıdığımdan bu kaydı dinlemeyi erteledim bugüne kadar. Kendim hakkımda yanılmamışım da. Bir kere evrensel bir sorunun gölgesi yansımış albüme. Heavy metal'in akustiği nasıl olur ki? Bunu geçtim , her ne kadar modern bir sese sahip olan Gökalp Ergen haricinde Murat İlkan ve Ogün Sanlısoy  mikrofonun başına geçse de vokalin dinamizmi akustik ile aynı dalga boyunu paylaşmıyor gibi. Ayrıca Gökalp ve Ogün'ün nefesli, hırıltılı sesleri, hırçın vokali benim şahsen  Murat İlkan ile alıştığım şarkılar üzerinde bir değişik duruyor. Vokalleri saymışken Anatolia'yı seslendirenin de  Şebnem Ferah olduğunu da hatırlatalım. Eleştirilen hususlardan biri de şarkı seçimi. Bestelerin yorumlamaları da biraz yavan ve tatsız geldi kulağıma. Eskilerden beri içimde büyüttüğüm o Pentagram keyfini aynı hissiyatta tadamadım. Tıpkı Bu Düzen Yıkılsın'da olduğu gibi. O da amma tutuk bir şarkı. Neyse sonuçta benim görüşüm bu.

6,75/10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder