7 Aralık 2008 Pazar

Megadeth - United Abominations (2007)

Albüm Sleepwalker isimli enerjik eski tarz bir parça ile başlıyor. Ve ben açıkcası thrash hayranı olmadığım için bu tuzaklara düşmüyorum. Washington is Next ve Gears of War fena değil şarkılar. Never Walk Alone, gürültülü You are Dead ve A Tout la Monde'un Lacuna Coil elemanı Cristina Scabbia ile yapılan düet versiyonu (orjinaliyle kıyaslamıyorum bile ama bu versiyon bu vasat albüm içinde öne çıkabiliyor.) eh yani şarkılar. Vokaller yırtıcılığını yitirmiş. Haber spikeri tarzı konuşma sampla'ların modasının geçtiğini de birileri Dave'e hatırlatmalı!
Sözler ise politik hayt huyt diye övünçle yazan kişiler olsa da ben sözlerde muhafazakar hristiyanlığın izini seziyorum. BM ve Abd hükümetlerini şeytanla işbirliği içinde gören, amerika'nın kendi içine kapanarak teokrasiyle yönetilmesini savunan İsrail yanlısı aşırıların diline yakınlık var. Sadece rastlantı da olabilir. Ama bu aşağıdaki aptalca cümleyi haklı çıkarmaz.
"Iran funds Hamas, and attacked the U.S. in the seventies, there was no stinking U.N"
İran ve Abd arasındaki politik ilişkiyi ve ya ilişkisizliği bu kadar basite indirgeyebilmek için klasik bir cahil amerikalı olmak kafi bir sebep.
Önceki albümün hiç olmazsa en az yarısı müthiş ve melodik parçalar içeriyordu. Bu albüme ise sololardan tut bestelere kadar bir sıkıcılık, ilgisizlik sinmiş durumda. Hiç heyecan içermiyor.
.
6,50/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder