4 Eylül 2009 Cuma

Kesmeşeker - Tut Beni Düşmeden (1995)

Şu müzik piyasasında hakkı yenmiş olan gruplardan biri de saf rock n roll icra eden Kesmeşeker grubu. 95 tarihli üçüncü albümleri grubun pek çok klasikleşmiş etkileyici parçasını içermekte. Mr. Brown, Tut Beni Düşmeden, Değiştim Ben Sevgilim gibi. Ayrıca Tarzan İnce Dallarda, Yanıyor Tüm Gençliğim gibi güzel parçaların yanısıra benim daha önce dinlemediğim ve şimdi bana özel kabilinde değerli Gene Gel süprizi de albüm dahilinde. Yetmedi 4 tene bonus var ki ikisi Gerçekten Özleyince ve İstanbul da birer klasik. Evet grubun beyni ve sesi herşeyi Cenk Taner muhteşem bir vokalist değil ama kayıtlarını özel kılan cuk oturan bir ses. Ayriyetten aynı okuldan mezun olduğumuzu öğrenmiş bulunmaktayım, daha bi sevinç doldu içim.
Kendime not: bonuslu orjinal CD'yi satın al.
2.not: saf rock n roll dedim ama müziklerindeki post-punk'tan yerel etkilere değişen ince ince işlenmiş öğeler inkar edilemez.

8,50/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder