16 Mart 2012 Cuma

Baroness - Blue Record (2009)

Sınırlı bir müzikaliteye sahip olan amerika menşeli sludge türünü olabildiğince renkli icra etme de bir yere kadar gidebiliyormuş demekki. Şundan kendimi doğrulayabiliyorum: Neredeyse Red Album'un şarkılarının yarısının konser kaydını içeren bonus CD'yi de bu albümün kuyruğunda dinledim. Isak ve Wanderlust gibi önceki dinleyişimde süper bulduğum şarkılar dahil. Ve o kadar da heyecanlanmadım. Aynı tas hamam kurna devam ediyor.Grubu önceki albümle tanıdım, onu sevdim. Açıkca görülüyor ki çok da dinlemeye devam etmek istemiyorum. Aynı zamanda grubu bu albümle tanıyan birisi de bunu tercih edecek, diğerlerine bi böyle dudak bürkecek, bi böyle aşağılamalar felan. Yani ne kadar iyi hoş da olsa tekrar sıkar be arkadaşım. Barones, kont, düşes güle güle diyelim, Swollen and Halo'ya hakkını verelim.

7,75-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder