23 Eylül 2012 Pazar

We Came As Romans - Understanding What We've Grown to Be (2011)

Sert metal kotasından dinleme listeme giren grup metalkor yapıyor ve bu da ikinci albümleri. Trancekor denemeyecek azlıkta çeşni tadında elektronik öğeler serpiştirilmiş durumda. Deneysellikleri sayesinde zaten dinleme listeme girebildiler. Dolayısıyla daha önce dinlediğim metal ve elektonik müziğin dengeli bir şekilde altyapıyı değiştirdiği Rus Fail of Emotions gibi bir şey beklenmemeli. Ömr-ü hayatımda ik elin parmakları kadar metalkor, bir kaç tane de elektronik etkili metal dinlemiş biri olarak albümün hiç bir orjinallik içermediğini gayet net söyleyebiliyorum. Bu kadar az dinlediğim için de gayet melodik clean ve brütal vokaller henüz bıkkınlık vermiyor bana. Yalnız bu melodik öğe parçalara karakter kazandıramıyor. Yani benim için tüm albüm şu şekildeydi: vay anam vayyy (uzun hava acılığında temiz vokal) ve hemen ardından böğböğböğ. Hepsi bir hepsi aynı. Grup ilk albümüyle 85 bin, bu ikinci albümleri ile de kısa sürede 70 bin satmışlar. Plak şirketleri de Nuclear Blast. Hiç de fena olmayan satış rakamları sanırım plak şirketlerinin neden bu gruplara yatırım yaptığını ve yapmaya devam edecekerine dair ipuçları vermeye yetiyor. Sözleriyle de yeni ergenlerin problemlerine değinilmesi daha çok hangi yaş aralığına hitap ettiklerini gösteriyor. Sevmedim diyemem ama daha bi genç olsaydım hoşlaşma endeksim daha mı bir yüksek olurdu diye düşünmeden edemiyorum kendi kendime.

5,50/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder