22 Eylül 2012 Cumartesi

Falconer - Falconer (2001)

Folk ile Power metal'i layıkıyla kaynaştıran grup aslında Mithotyn isimli viking/folk/black metal grubun küllerinden doğmuş. İşin komik tarafı bugüne kadar tüm grup üyelerinin kafalarına taş düşmüşcesine tür ile birlikte grubun ismini değiştirdiklerini sanmıştım. Grubun has elemanı gitarist aslında kurduğum gibi dağıtırım bu grubu demiş ve yeni elemanlarla Falconer'a ön ayak olmuş. Mithotyn de türü içinde gayet leziz eserler veriyordu. Falconer de öyle. Amma benim için bir Lakin var. Lakin grubun vokali ya sev ya terket bir tona sahip. Ben açıkcası biraz zayıf buldum. Müziğe göre biraz tiz buldum. Şarkılar da folklorik etkiden dolayı bir noktadan sonra birbirine karışmaya başlıyor. Ama elbette daha önceden bildiğim enerjik açılış parçası ya da İskandinav halk musikisinin tavan yaptığı son iki şarkı (zaten sonuncusu bir türkü yeniden yorumu) çok leziz. Birbirine benzeyen diğer parçaların ortaklaştığı yer gayet üst noktalarda.

7,75/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder