3 Eylül 2015 Perşembe

Godspeed You! Black Emperor - Tiny Silver Hammers (2003) Bootleg

Üç aşağı beş yukarı elimizdeki şey orjinali Yanqui UXO albümünde bulunan Motherfucker=Redeemer namındaki şarkının canlı kayıdı gibi bir şey. Kayıt o kadar kötü, cızırtılı ve boğuk ki zaten ambiyans ağırlıklı seyreden performansa haylibi atmosferik hava kazandırıyor. Bir sis perdesi altında hipnotize olmuş keşler gibi kendinizi performansı canlı izleme fırsatı yakalayanlarla omuz omuza hissetmeniz bile mümkün. Konsere katılanlara keş demiyorum, yanlış anlaşılmasın, bu kaydı dinleyenlere diyorum. Hayır hayır öyle demek istemedim, öyle gibi hissediyorsunuz kafanız böyle dumanlı gibi, en iyisi susayım müzik konuşsun. Ancak ve de lakin abartmayalım bu prodüksiyon kalitesi ki zaten bootleg korsan kayıt demek değil mi? ile pek keyifli bir dinleme olmuyor, sadece içinizde bir şeyler kamaşıyor, arzular yükseliyor ama doymuyor, susmalıyım artık, istenmeyen yerlere doğu açılıyorum..neyse.. bu arkadaşlar konsere gelsin yafu. Efraim duy sesimizi!

6,75/10

2 yorum:

  1. http://cstrecords.com/gybe/ > 17 Kasım, İstanbul Zorlu Center.

    YanıtlaSil
  2. haber verdiğin için çok teşekkürler, çok mutlu oldum

    YanıtlaSil