2 Haziran 2011 Perşembe

RETRO: In Flames - Whoracle (1997)


İş güç bilmemkaç günün ardından eve normal vakitte gelebildim. Bu süreçte müzik dinleyemedim pek, dinlesem de keyfim kaçtı. Asık suratla ve kulaklıkla dolaşan bir adam rolündeydim. Müzik fon bile olamadı neredeyse . Neyse konumuz In Flames. Severim ederim ama Dark Tranquillity bir başkadır. Özellikle bu albümde ağırlık kazanmaya başlayan yırtıcı vokalden de pek hazzedemiyorum. Geçmişe döndüm şimdi. Gençliğimde konsere gelmişlerdi. Bir arkadaş hadi gidelim diyor. Yok diyorum DT daha iyi. Müziği benzer diyor, eski vokalleri aynıydı, felan. Ben kıvıyorum. Yiğitliğe şit sürdürmeyeceğim için diyemiyorum ki ule para yok çulsuzum. Aradan vakit geçti, o zamanlar tav olduğum bu albümden geriye Episode 666 ve bir de güzel süper demiyorum ama ilginç Depeche Mode coverı Everythings Counts kaldı.

7,75/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder