30 Mart 2017 Perşembe

Tamikrest - Kidal (2017)

Bu halde konsere gidemeyeceğime kanaat getirmiş bulunmaktayım. Ayaklarım tutmuyor desem yeridir. Halbuki içip içip kendimi Sahra çölünün rüzgarlarının tıngırdattığı gitar teline teslim etmeyi o kadar istemiştim ki. Tamikrest, daha önceden de dinlediğim bir grup. Ama belki de hiç bir kaydı konser kaydı olan Taksera'nın yerini tutmayacak. Hem grupla tanışma fırsatı bulduğum albümleriydi hem de kadın vokallerle birlikte ritmik tınılar atmosfere çok daha belirgin izlerini bırakıyordu. Her ne kadar bu yepisyeni albümlerinde de kadın vokal desteğini duysak da nispeten seyrek sayılır. Tempo genelde daha yavaş. Zaten konserlerine gidebilseydim eğer merak ettiğim bir şey de kadın vokal olup olmadığı olacaktı zira, grup fotoğrafında göremedim. Bununla birlikte yine bluesy gitar soloları bir kaç şarkıda beni benden almasını bildi. Belki temposu belki daha renkli tonu sebebiyle favori parçam Adoutat  Salilagh. Mart bitti ve ben ancak 2017 model bir albüm dinleyebildim. Dinlenecek o kadar çok kayıt var ki oralarda bir yerlerde.

7,50++/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder