12 Mart 2017 Pazar

Malt - Kendi Adını Taşıyan İlk Albüm (2006)

Geyik ötesi muhabbetlere imza atmış olan Cenk-Erdem ikilisinden Cenk yıllar yıllar önce müzik camiasına Badluck isminde bir grupla bulaşmıştı. Ben bile sadece ismen biliyorum ki düşün ne kadar dinozorum. Bu rock denen şey kanına girmiş ki  olacak ki yanına aldığı arkadaşlarıyla musiki hayatına yeniden merhaba demiş. İlk albüm herbirkişinin bu hayatta karşılaştığı/karşılaşabileceği problemleri eğlenceli ve ironik sözlerle ti'ye alan, eveleyip gevelemeden direkt adrese teslim melodilerle yüklü basit ama hoş, enerjisi yüksek kısaca tam da şu aralar bana hitap eden bir çalışma. Ve yine bir on sene geç kalmışlık, neyse, geç olsun güç olmasın. Klip şarkılarını hatırlarsak Deprem, Gol ve Aşkın Gözü hakikatten de albümde öne çıkan parçalar. Kulağa garip tınlayan bir kaç parça da yok değil, isimleri bana kalsın. Şu aralar yok böyle şeyler, sahip çıkmak lazım.

8,0-/10

maymundan geldiğinden şüpheli belki/yaşlandıkça katıra gidiyorum en azından o belli
yıllarca ben koşup çalıştım çabaladım didindim/ o bir vurdu gol oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder