11 Temmuz 2015 Cumartesi

Baauer - Harlem Shake (2012) Single

Her yaz aynı şey oluyor vay anasını sansür sansür. Kronik eleman yetersizliği yıllık izinlerle perçinleniyor, taçlanıyor, şahlanıyor yürü be artakalanlar eziyet çamurunda birikintilendiriliyor. Sağ ense kökünden omuz hizasıyla tam omuz başlığından sağ kola inen sızım sızım sızlama kalp yörelerine ve mideye doğru kaskıntırıcı bir yolculuğa davet ediyor. İcabımızdır ki nöbetçi eczane artık kas kaldıysa gevşetir bilmem. Ne ise ne görevimiz Baauer ki sallan yuvarlan global Harlem uf vayy Şeyk. Asla deme asla guilty pleasure. Vallah yeminle billah noterle illah sevdim orjinallikte önde tırıs tırıs. Hemi de en azından en başlarda viral videolarda cümle şahane de artıkın o kadar çal çal müzik ve videolar düşünülemiyor ayrı. Bir genç değildim bir okulda sabahlı akşamlı belki de yatılı hiç değildim o yüzden ayarında maruz kaldım bu debdebeye. Böyle iyi. Böyle güzel. Eğlencesi simada bir tebessüm, bana yeter. Kravatları çözmek değil kafi bazen atalım kenara. B yüzü, dijital çağda kaldıysa böyle bir ibare kısa kısacık Yaow!. Eğlencesi eksik kalmamış, süresiyle skeçte tıkanmış. Belki de bu spesifikasyon dö trap mrap bahsi mevzu tarz-ı icranın. Anası elektronika dans babası hip de hop, veledler bereket sürü sürü kim postacı kim çamaşır leydisi. Anlayıp kabullenmeyelim kabullenelim sen ben fark etmez. Arkasındaki maskeden arta kalan Harry Rodrigues, hem ismi Latin, hıı şimdi anladım Harlem esintisi Shake, ya da şok klişe isimden yükleme limanı ki wikipedia check, yanılgı yanılgı! latinden az latin, çok gezmiş dünya nihai brooklyn ve harlem egzantirik sanat bohemyası, bak bakarsan sepetine tekçalarlar, kısa albümler. Tek hit artist derler derler hele bak bi bak görmek istemeyen görmemek gözler açık bile. Çalışıyor adamlar püf kaybolmuyor.

8,0-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder