5 Nisan 2015 Pazar

Mono - One Step More and You Die (2002)

Kahvaltı arasından sonra biraz önce uyandım. Bünye de  ki gündür uyuyorsun diye itiraz etmiyor vallahi. Kafayı koyduğumu yastığa gidiyorum. Boğazıma ise Bizans namerdi zincir çekmiş. Karadan yürütüyorum yiyecekleri.
Ara ara canım post-rock dinlemek istediğinde en garantisi kurucu babalara geri dönüp diskografilerinde dinlemeyi es geçtiğim bir albüm bulmaktır. Normalde birbirine benzeyip birbirinin içinde kaybolmaya yatkın post-rock besteciliğinin tuzağına düşmeden her şarkıya ayrı bir karakter yükleme beceresine sahip grubumuzun ikinci albümleri bu. Son dönemdeki orkestral ve sofistike çalışmalarına nazaran yalın yani daha kök bir albüm. Com (?) ve A Speeding Car gibi iki dev beste içeriyor. Pişman olmak zor. Bu hafta doğru dürüst ne müzik dinledim ne de kitap okudum. Yazmaya da fırsat bulamadığım için neyse ki bir kaç biriktirmişim var. Yine kafabindünya olmaya başladı. Yatayım bari.

8,0/10


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder