25 Nisan 2013 Perşembe

Beyonce - From The Beginning - The Best (2009)


Rihanna'dan, Lady Gaga'dan önce Beyonce vardı. Ondan önce de Jennifer Lopez, daha önce Britney Spears. Madonna'ya kadar gideriz amerikan pop endüstrisinin sunduğu bayan ürünlerini saymaya kalkarsak eğer. Tabi bir de erkek cins-i taifesi var. Timbırlend Justin, yeniyetme tatlı Biber Justin'den tahtını geri alabilecek mi? Marslı Bruno fason bir balon mu? Ama hakkını vermek lazım bu popçuların. Arkalarındaki devasa ekip sayesinde gayet eğlenceli, eğlenceli ve saman alevi gibi sönen hitleri piyasaya sürebiliyorlar. Eğlendik vallaha, kimimiz içten içe, kimimiz klaplarda. Lakin kaçınız kaç Beyonce hitini hatırlar şimdi. Yardım edelim. Bu derleme Destinys Child döneminden başlayan bir süreçten itibaren Crazy In Love, Halo, Independent Woman, Naughty Girl,  Survivor,  Lose My Breath, Say My Name, Irreplaceable, Single Ladies (Put A Ring On It) ve Bootylicious gibi hitleri hatırlatıyor bize. Ama bir gariplik yok mu dikkatli dinleyiciler, size söylüyorum. Bu şarkıların yarısı Destinys Child şarkısı. Evet, Beyonce grubun en güçlü silahıydı. Ama bu şarkıların tek sahibi o mu? Kendimi kirletilmiş ve bir paçavra gibi kenara atılmış hissettim şimdi. Hani bu Beyonce best of'uydu? 
Bir de If I Were A Boy'dan tiksinti duyuyorum ve Amore Gitane'de flamenko ruhunun  zedelendiğini düşünüyorum.

6,75/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder