13 Ekim 2011 Perşembe

Mirkelam - Unutulmaz (2001)

Bir önceki albümde iyice irdelediği alaturkayı geride bırakarak o dönem popüler olan dans kulvarına kafadiz girdiği bu albüm ilginç bir çeşitlilik sunuyor. Altyapıları Modjo'dan esinlenme şarkıları şahsen sevmemezlik edemiyorum. Millet Kokoreç ile dalgasını sörf yaparken ben işin doğrusu gizliden gizliye bir aşk besliyordum bu şarkıya. Hele benim ismini bugüne kadar Terle diye bildiğim Tesadüf de bu soft elektronik tarza yakınlığı ile demekki bir 10 senedir aklımdan çıkmamış. Elbette klibi ile dikkat çeken Unutulmaz slowunu da es geçmemek lazım. Kıvır önceki albümünü hatırlatan yine eğlencelik bir tat. Tek tek şarkıların ismini yazmaya gerek yok. Görece zayıf parçalar içermekle birlikte albüm en azından bana irkiltici itici bir an yaşatmadı. Sevgi Tanecikleri'nde kılpayı bu durumu teğet geçtik, hamdolsun atlattık. Yerel ile globalın güzel bir dengede buluşturulduğu hakkı esgeçilmiş hakir hor görülmüş lafın tam anlamıyla kaliteli bir pop çalışması.

7,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder