11 Mayıs 2017 Perşembe

Evertale - Of Dragons and Elves (2013)

Kağıt üzerinde her şey muhteşem duruyor. Orta dönem Blind Guardian tarzı epik ve konsept power metal, kendi renklerini de katmışlar. Slow şarkılar da var, süre olarak destansı şarkılar da var, hatta katman katman vokal koro eklenerek A Night At The Opera'yı hatırlatan bir şarkı bile mevcut. Prodüksiyon ki grup kendi başına kaydetmiş kulak şenlendirici türde. Evet büyük bir AMA var. Ama, şarkıların içine giremedim, aklımda hemen hemen hiç bir şey kalmadı, vokalin kendini zorlamasından ki belki de bu minvalde Sabaton'u bile şu an dinlesem hoşuma gitmeyecek, hazetmedim. Zaten büyük bir sır vermek gerekirse bunların abileri, BG'nin de büyük bir hayranı değilim, olsa olsa küçük bir hayranı olabilirim. Slow şarkılar, bazı intro ve geçişler, bir kaç riff ve gitar solo fena değil. Rastlantısal olduğunu hiç sanmıyorum. Grubun altyapısı aslına bakarsanız oldukça sağlam. Fakat bu çıkış albümlerinden sonra sessizliğe bürünmüşler. Sadece bana bütünüyle hitap etmedi. Ya da diğer bir deyişle bu kaydı ya acayip seveceksiniz ya da benim gibi eh deyip geçeceksiniz.

6,50/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder