21 Mayıs 2017 Pazar

Clark - Clark (2014)

Bir şeyler yemek istemiyorum, kalabalıkta daralıyorum (bugün taksim'de Türkçe konuşan tek kişi bendim galiba), ağlamaklıyım Alien:Covenant izlerken bile, insanlardan kendimi soyutladım, garip garip ama kesinlikle senaryolu bilimkurgu gerilim kabuslarım nüksetmeye başladı, yine de geri kalan vaktimi uyuyarak geçirmek istiyorum. Nasıl bizim site havuz sezonunu açtıysa ben de depresyon sezonuma hoşgeldin diyorum. Yine tek başıma atlatacağıma dair kendime güvenim tam. Clark, IDM türünün önde gelen isimlerinden biriymiş. Industrial Death Metal? Inteligent Death Metal? Inteligent Dance Metal? Tamam şimdi buldum, hemen onun adı gelir: Intelligent Dance Musikisi. Çok zeki biri olmadığım için, aslında öyle olduğuma inanıyorum da ya yanlışsa diye hiç ölçtürmedim, belki de dans müziğinin bu deneme yanılmacı alt-türüne çok ısınamadım. Albümün başlangıcında bir kaç ilginçlik olsa da sıralı dinlemeler sonucu etkisini büyük ölçüde benim nezdimde yitiriyor. Aklımda bir tek sonlardaki uzaysı ambiyansı yansıtan parçalar kalıyor ki onlar da albümün genel havasına ters. Güzel bir niteliği kaydın, dans ve ritim özelliklerini unutmaması. Albümün kapağı da iyi. Aslında endüstriyel tınılarda karanlık bir atmosfer yaratmada oldukça güçlü bir potansiyel gösteriyorken biraz dağınıklığa kurban gittiğini söyleyebiliriz. Bazı şarkıların bu tarzda remiksleri yapılsa ve şarkıların kurgusu konusunda biraz daha üzerine düşünülse,  tek odaklılıktan kurtarılıp süreleri uzatılsa örneğin, tadından yenmez.

6,75-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder