16 Mayıs 2014 Cuma

RETRO: Running Wild - Under Jolly Roger (1987)

İlgi alakamı dikkatimi çabuk kaybettim. Aslında yeniden dinlemeye tabi tuttum Running Wild'i şu ana kadar bu derecede şevkle dinlediğime şaşmam gerekli. 10 sene önceki dinleyişimde ne kadar zamana yenik düşmüş buldumsa grubun işlerini, işte şimdi daha fazlası, ikiye çarpın. Esnedim vallahi. Neyse ki çizi kraker nakaratlar var da arada sırada uyanıyoruz. Kolumuzu yarım yamalak kaldırıp emektar kafamızı sallandırabiliyoruz. Kafi değil. Korsan metal tabiri de bir sözlerle bir kaç da patlayan top sesiyle sınırlı. Velhasıl sertlik ve hız yetmiyor. İşlev önemli. Vokali kart bir Hammerfall ya da Grave digger dinleyicisinin pek seveceği gruba acımasız davranmak istemiyorum. (çok da umurlarındaydı amcaların..) Zaten metal tarihine isimlerini yazdırmışlar, buradan gerisi zevk ve renk meselesi. Bir de Land of Ice yapmışlar, epik, yakın yani. Sorun şu ki bu müzik beni heyecanlandırmıyor. Ve bu önemli bişi.

6,50/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder