22 Haziran 2013 Cumartesi

Rush - Rush (1974)

İstanbul İstanbul! Küçükkuyu, Akçay, yarımşar gün İzmir Alsancak ve Fethiye, Kazdağları şelaler turu, Kayaköy ve Ölüdeniz güzergahı 10 günde bitermiş vallahi. Hani insan bir müddet sonra kendi evini özler ya. İşte öyle bir şey olmadı bana. Tadı damağımda kaldı.
Rush, sonraları başka bir kadroyla progresif rock alanında namını yürütmesiyle biliniyor. Öncesi var. Bluesy hard rock diyelim. O dönemleri bilenler özellikle Led Zeppelin'e benzetiyor. Ben de kimi zaman rahmetli Yavuz Çetin'i hatırlamadım değil. Jamy bestelerin dumanı cidden üzerinde tütüyor. Sololar felan bir şahane. Özellikle 7 küsur dakikalık süresiyle Here Again enfes bir slow çalışma. Benim de nostaljik müzikle bağlantım olmamasına rağmen iyi müziğin iyi olduğu reddedilemez bir gerçek.

7,50+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder