30 Nisan 2012 Pazartesi

Pelican - City of Echoes (2007)

Şöyle nete baktım da bu albümden hoşlanan bir ben varım galiba. Albümü anlatılanın tersine enerjik de buluyorum, yeri geldiğinde sert de. Riflerin dolu dolu olduğunu da görüyorum o devasa bas sayesinde. Bateriste de hayran kalıyorum.Sonlara doğru soundda yumuşama ile birlikte zaten var olan akılda kalmama sorunu daha da depreşiyor. Hatta albümü kapatıp biraz nefes aldığınızda canınız cancağzınız tekrar dinlemek de istemiyor. Bu da belli başlı kusuru bu kaydın. Biraz da ruhsuz renksiz ne depresif ne hüzünlü ne neşeli fazlasıyla orta ayar. Bir kaç parça haricinde böyle de bir problemi var. Yine de dediğim gibi anlatılanları hiç haketmiyor. Biraz gayret gösterdikten sonra kulakların pasını silmeyi başarıyor. Konserine gittin mi, hayır. o da benden ötürü.

8,0--/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder