9 Ocak 2017 Pazartesi

Thee Oh Sees - Mutilator Defeated at Last (2015)

Saykedelik tarafı garaj rock'tan bir gıdım fazla kaçan bu albüm beni şaşırtmakla kalmadı, çok mutlu mesut etti. Daha da bir şeyler istemem bu hayattan. Grubu hiç bilmem, bildiğim şey bu bilmem kaçıncı albümleri oldukları ve indie aleminde hatırı sayılır amigosu fanı olduğu. Bu kaydı onlar sevmiş, ben de sevdim. Hemfikir olmamız garip. Sevmeyene kadar dinlemeye devam mı etsem? Besteler yaratıcılık sergiliyor,  her biri kendine özgü bir karaktere sahip. Ben özellikle Lupine Ossuary'yi sevdim. Ama Web'i de süper bulabilirim, sorun değil. Bayan vokal şahane, gitar tonu şahane. Şarkılar paletten tuvale yansırcasına renklerle dolu. Ve garaj rock dedik ya, hayalperest harmoniye kaçmayan keskinlikte farkındalığa yarmakta bu tarzları da. Ne dediğimi ben de bilmiyorum, o yüzden sana bir adet Palace Doctor hediye edeyim. Holy Smoke da çok neşeli, bunu al istersen, sorun değil.

8,50-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder