30 Mayıs 2015 Cumartesi

RETRO: Kataklysm - Serenity in Fire (2004)

Ahhh. Indie zehirlenmesi geçirdiğim şu günlerde ilacım bu oldu. Eskiden dinlediğimde de çok sevmiştim bu death metal albümünü, şimdi de değişen bir şey yok. Kabul etmek gerekir ki grup bu albümde tribünlere oynamış. Basit sözler, lineer besteler, hız, paramparça olan bir bateri set, melodik rifler ki birkaç yerde nwobhm mi dinliyorum demedim değil, gruuvi ritim bu albümün öne çıkan öğeleri. Teknik olsun düşünelim taşınalım değil, tepinelüm diyenin müziği. Kelle koltukta yani. Özellikle vokalin çiftlendiği yerde ki baştacı For All Our Sins oluyor, albüm daha bir şenleniyor. Kısacası öyle derin şeyler beklemediğim için ben çok beğendim. Ancak grubun fanları için aynı şeyi söylemek mümkün değil. En azından hepsi için.

8,50-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder