3 Eylül 2014 Çarşamba

RETRO: Running Wild - Pile of Skulls (1992)

Haftalardır süren sağanak sağanak çalışma tempoma bugün için ben şahsen kasten olmasam bile bünyemin isyanı neticesinde kısa bir ara vererek normal, erken değil, normal saatte işten çıkabildim evelallah. Hava aydınlıktı ayrıldığımda, ne de çok zaman varmış aslında akşamları. Misal hala geceyarısı olmadı. Dizi üzerine dizi, sayfa sayfa kitap, internette sörf, zaman geçmiyor. Garip vallahi garip. Bu değerli dakikalarımı daha önceden dinleme imkanı bulduğum, o zamanlar işte benim grubum diyemediğim, şimdi tekrar dinlediğimde de hiç de fena bulmadığım ama hala işte benim grubum diyemediğim Running Wild'ın bilmemkaçıncı albümüne ayırıyorum. Eski bildik Running Wild. Zaten bu istikrarlı çizgileriyle bir dinleyici kitlesini kemikleştirmiş durumdalar. Sololar, eh biraz rif ve bazı bazı melodilerin ayırt ediciliği sayesinde albüm en azından diğerleri arasında kaybolmuyor. Arkadaş, ben bu yazdan bir şey anlamadım. Yavaşlasa saatler...

7,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder