17 Ekim 2013 Perşembe

Kazım Koyuncu - Hayde (2004)

Bu albüm o kadar popülerleşmiş melodi içeriyor ki ister istemez kayıtsız kalıyorum. Asiye, Ben Seni Sevduğumi hatta Hayde hani demeyelim benim için hiç bir şey ifade etmiyor diye, ama bir o kadar nötr bir tutum takınıyorum. Neyseki yerel enstrümanların ,tulum ve kemençe gibi,  kattığı lezzet ve yine yerel ezgiler albümün kilit taşlarını oluşturuyor da albümü özel bir yerde konumlandırıyor. Bu öyle bir yer ve mekan ki hem popüler kültüre maruz kesimler hem de müziğinde omurgalı bir duruş tercih eden özgün müzik sevdalıları albümü ve biraz da bu albümün gücü sayesinde (bildiğim kadarıyla rahmetli sanatçı sadece iki ki bu son solo stüdyo albüm çıkartma imkanını bulmuştu) Kazım Koyuncu'yu sahiplenme noktasında ortaklaşıyorlar. Benim memleketimin doğusuna düşen hep imrendiğim o toprakların, denizlerin albümde de yerini bulan o horon havaları albümde de benim için özel anları oluşturan şarkılar oluyor.

7,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder