6 Eylül 2013 Cuma

Fugazi - The Argument (2001)

Grubun kökleri hardcore'a uzanabilir. Ancak burada yapılan iş sertcene bir indie rock. Aslında 80'lerin çocuğu zannederek dinleme listeme aldığım albüm, Refused ile gayet kardeş kardeş bir ikili oluşturdu, böyle ardı ardına. Gayet leziz gitar işçiliği bir yana, ısınamadım o ayrı. Yine de neden on yılın en muhterem albümü listesinde kendine yer bulabildiğini anlayabiliyorum. Biraz muhalif, anlamlı sözler, çeşitliliği sağlamakla beraber bütünden kopmayan bir atmosfer, ortaya konan samimiyet ve indie bestecilik. İlginçtir yaylıları derinden derinden kullandıkları an böyle GY!BE tadı almadım da değil. Ya da ben uyduruyorum şimdi. Strangelight, kentsel dönüşümlere ithafen yazıldığı belli Cashout, Ex-Spectator hoşuma giden parçalar. Tarif edemediğim bir hazımsızlığım da var, genelde bazı anlarda vokalin ses rengiyle ortaya çıkıyor. Ya da popüler anlamda besteler yine bazı anlar fazlasıyla tanıdık bir sounda kayabiliyor. Tarz meselesi, zevk ve renk gibim...

7,0/10

The elected are such willing partners
Look who's buying all their tickets to the game
Development wants, development gets
It's official
Development wants this neighborhood gone 
So the city just wants the same 
Talking about process and dismissal
Forced removal of the people on the corner 
Shelter and location
Everybody wants somewhere 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder