17 Temmuz 2013 Çarşamba

Zaz - Zaz (2010)

Ülkemizde yabancı grup listelerinde, bir zamanlar böyle bir şey vardı, enteresan sanatçılar ve gruplar öne çıkıyordu. Norah Jones,,, anlarım dünyaca ünlü bir isim, ya Pink Martini, bilmiyorum. Zaz da bu isimlerden biri işte. O aynı elitizm sürmüyor sanırım artık. Zaz müziğinin en önemli özelliği klasik şansonları poplaştırarak canlı ve duru sesiyle birlikte ritmik bir tarzda dinleyiciye sunması. O duyguyu iletebildiğine de şüphe yok. Je Vö Je Vö güzel. (Ebloui Par La Nuit, Ni Oui Ni Non, baktıkça bu çıkış parçasından daha iyilerini bulmamak zor değil) Yalnız ben sorunlu bir kişiliğim arkadaş. O da şu ki fransızcayı pek sevmiyorum. Bu albümle bunu iyice idrak ettim. Bu güzelim vokal genizden boğazdan gurk gurk ettikçe, normalde mi fransızca böyle yoksa bu arkadaş ,akranım sayılır, mı abarıyor telaffuzu bilmiyorum, bir heimlech manevrasıyla boğazına sarılasım geliyor. Katil olmamak için dur diyorum kendime. Yine bir çıkıntı yine bir ortam bozucu bir parti kilır hallerindeyim, hadi bakalım.

7,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder