27 Nisan 2011 Çarşamba

Slipknot - Slipknot (1999)


Grubun Vol.3 isimli albümünü dinlemiştim bir vakitler. Dağılan ağzımı burnumu toplayamamıştım. Nu-metal felan değil bu Yarabbim, bu ne sert aksiyon demiştim. Gerçekten ben mi pek bir genç idim, naiftim yoksa o albüm mü ortalamanın üstü müydü hatırlamıyorum. Yaşlılık işte...
Bu albümde ise öncelikle amatörlük dikkat çekiyor. Bazen müzik yok saçma sapan bağırış çığırış var. Hele şımarık bunalım tiineyç sözleri de cukkadunak oturuyor. Rep vokal çekilmiyor zaten. Bir de kabile nüfusuna sahip grubun soundu bana yeterli gelmiyor bazen, birileri çalıyor çalışıyor, birileri de arkada numara mı yapıyor acep? Şimdi olumlu noktalara parmak basalım. bir imaj, iki enerji, üç Wait and Bleed, dört eh biraz da Surfacing.

7,25/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder