28 Nisan 2011 Perşembe

RETRO: In Flames - Subterranean (1994)


Farklı bir vokalle müzik piyasasına çıkan diye söze başlayacaktımki aslında bu EPnin ilk albümden bir kaç ay sonra satışa sunulduğunu öğrendim. Zaten akabinde hiç de ilk kayıtları gibi durmuyor diyecektim deyip toparlayalım. Aslında ben melodeath'i pek severim. Ama DT ve IF'nin de ötesine pek geçmedim. Gerek de yok yani. Çevir çevir dinle. Önce eski DT albümlerini dinlemeye karar vermişken IF konseri başka şeylere vesile oldu. Konser demişken elbette bu şarkıları çalacaklarını düşünmüyorum. Olsun.. Grubun diskografisinin çoğu albümünü de tekrardan yüklemek zorunda kaldım. Zira DT/IF ortak Rus yapımı mp3 CD'mi dağıtacak kadar dinlemişim vakti zamanında. Öldü demeyelim de yarımefta.
Bu albümde ağır basan melodilerin kimi zaman gotik doom çizgiye yaklaştığını söyleyebiliriz. Elbette bu kanının oluşmasında sevgi pıtırcığı sözlerin de etkisi var. Bonus parçalar arasında Metallica'dan Eye of the Beholder ile Iron Maiden'dan Murders in the Rue Morgue'u duyuyoruz. Ahım şahım değiller. Vokal birazcık müzikle uyumsuz gibi. Lakin bir rahatsızlık vermiş değil.

8,25/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder