3 Mayıs 2012 Perşembe

RETRO: Lake of Tears - Forever Autumn (1999)

Lake of Tears'ın efsane albümü. Biliyorum biliyorum So Fell Autumn Rain gibi grubun gelmiş geçmiş yazıp yazabileceği en muhteşem şarkı bu albümde. Hem eskinin doom havasını taşıyan akustik yanı kuvvetli parçalarıyla hemi de daha sonra yolunda yürüyecekleri sıkı tempolu (tamam tamam burada temposu biraz daha yavaş) Hammond orglu 70'ler tınılı parçalarıyla keyifli bir varyasyon içeriyor. Lakin yine de ve Allah beni kahretmesin yine de bu albümün abartıldığını düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum. Forever Autumn ile Demon You Lilly Anne ile Pagan Wish ile birlikte kendine has karaktere sahip olan bu güzelim şarkıların hepsi biraraya gelse de bir olmamışlık bir tamamlanmamışlık bir eksiklik hissediyorum. Bununla birlike sonbahar temasını dinleyene layıkıyla aktarması da atmosferin gücünü belli ediyor, hakkını vermek lazım.

8,50-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder