27 Mart 2010 Cumartesi

Overkill - Horrorscope (1991)


Duyabildiğim kadarıyla vokalin en bi profesyonelce kulanıldığı albüm elbette aman ormancı testere kıvamındaki gitar tonu ile klasik thrash soundunun klasik bir örneği oluyor. Bu esnada sözleri gruba bırakıyoruz.

"I can't help this feeling, I been here before.
Everything is different, Everything the same"

Bilmiyorum neden, belki de thrash'a yine çabuk doydum. Sadece aklımda bir Slayer kaldı ki ilk bir kaç albümünü dinlemedim değil. Yine de umudum yok.
Son söz grubun ilk dönemlerini dağınık gürültücü sinir bozucu bulanların dahi keyifle dinleyebilecekleri enerjik ve sıkı biraz da disipliner sayılabilen riflerle ritimlerle dolu bir albüm. İlginç bir detay: Nevermore tadı aldım, aksilik olmazsa gelecekler ya her yerde Nevermore duyuyorum sanki..

7,75+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder