10 Kasım 2009 Salı

Everything but the Girl - The Platinum Collection (2006)


Endamı fiziği ile değil de güzelim duru vokali ile ve en çok da 90'larda Missing isimli yarı dans parçası ile ortalığı kasıp kasıp kavuran sonra da gözden yiten grubun bu albümünü best of varsayarak dinledim. Anladığım kadarıyla bir anlamda best of ve akustik versiyon ağırlıklı parçaları ( belki de unplugged gibi bir şeydir bu albüm inanın bilmiyorum) dinleyince kulaklarınıza her nedense 80'ler tınlıyor. Gezdim gördüm araştırdım, meğerse grup 80'lerden beri faal olarak müzik yapıyor olup Missing öncesi tam tamına 7 albüm kaydetmişler. Yuh bana sayın seyirciler! Bu akustik ağırlıklı derleme albümde yer alan parçalar da ki içlerinde doğal olarak Missing yorumu da var , genelde eski dönemlerine ait. Sonralıkla buradaki müziğin dans tarzıyla uzaktan yakından ilgisi olmadığını hatırlatıp genel soundun jazz etkili romantik gitarlı orkestrasyonlu pop etrafında şekillendiğini belirtip geçeyim. Ancak dinleme sayınız arttıkça maalesef başlarda bize yaşattığı huzurlu güzel anları anılarınızda koruyup kollama olasılığını yitiriyorsunuz, çabuk sıkıyor kabilinden konuşuyorum. Kristmıs havalarını andırır düzenlemeler de içbayar cinsinden. Bu konuda özellikle perküsyondan sorumlu arkadaşa teşekkürlerimizi sunalım. hmmm.
And I miss you - Like the deserts miss the rain haricinde I don't Want to Talk About it, Apron Strings, Driving, Meet me in the Morning, Careless dinlenesi parçalar.

6,75/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder