10 Mart 2019 Pazar

Car Seat Headrest - Twin Fantasy (2018)

Grup nedendir bilinmez aynı adı taşıyan 2011 çıkışlı albümlerini yeniden kaydedip piyasaya sürmüş. Albüm kapağı bile aynıyken yeni bir eser gibi sürülmesinin sebebi demek ki şarkılarda yapılan kökten değişiklikler olsa gerek diye bir tahminim var. Araştırmadım, vaktim yok. Ama grubun geçmişini bilenler bir yandan eskisinin kayıt kalitesinin kötü olduğunu kabul ederlerken yine de  onu baş üstünde tutmakta, ek bir bilgi olarak söyleyeyim. Bir gönül ilişkisinin sarpa sarıp sonlanma süreci konsept olarak işlenmiş. Sanırım bu ilişki hemcins arasında olması sebebiyle diğer aşk meşk konulu albümlerden ayrılıyor. Başa dönüyoruz, derinlemesine araştırmadım, hiç vaktim yok. Çünkü kayıttan aman aman etkilenmedim. Besteler güzel melodilere sahip ve geleneksel yapıya aykırı epik rock diyebileceğimiz formatta seslendiriliyor. Özellikle vokal sebebiyle duygusallığın ve dramanın üst boyutta olduğunu da söyleyebiliriz. Ama emo diye tabir edebileceğimiz ağlaklık seviyesine varır derece de bir icra can sıkabiliyor. Sonuç olarak her zaman dinleyemeyeceğiniz yoğun bir eser bu.

7,25+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder