8 Kasım 2016 Salı

Norte Potosi - Lo mejor de Norte Potosi (1993)

Milliyet'in yepisyeni Türkiye'ye uyum sağladığını biliyordum da Can Dündar'ı daha yargı kararı açıklanmadan (ki çok da güncel tutumunu beğenmem, bu ayrı bir konu) Fetöcü diye başlıklarında kullanacak kadar adileşeceklerini düşünememiştim. Televizyonu kapatmıştım zaten, haber sitelerini de takip etmeyelim bundan sonra. Ne diyelim, iyi uykular yepisyeni Türkiye vatandaşları. Aman kulağınıza en büyük fetöcü siyasal yapının halihazırda iktidarda olduğunu felan söylerlerse (basit bir matematik, dört işlem sadece: bütün partilerdeki fetö bağlantılı milletvekillerini kendi parti toplam milletvekili ile bölün ve en yüksek oranı hesaplayın) bir tarafınız açıkta kalmıştır, örtün ve sağınıza dönün. Zira sağ iyidir, uykunuza huzur istikrar felan katar.
Bolivya'dan daha önce bir grup dinlemiştim. Los Kjarkas, pek beğendimi yazmış idim. Bu da iyi ancak vokale eşlik eden kadın vokal kafalarda biraz şüphe uyandırıyor. Çocuk sesi gibi. Ama eminim böyle tombul orta yaşlı bir abladır kesin, araştırmadım haaa.

7,50++/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder