23 Ekim 2016 Pazar

Naughty Boy - Hotel Cabana (2013)

Basit pop dinlemek istiyorum bir süreliğine. İngiltere'deki güncel dans pop soundunu birebir aktaran bu çalışma Naught Boy lakabıyla bilinen bir besteci prodüktörün ilk albümü. Ya demiş, benim şarkılarımla millet ünlü oluyor, şimdi de bu şarkıcılar benim albümüme bir katkı da bulunsun, adım ünvanım alsın yürüsün. Albüm ünlülerin kaldığı Hotel Cabana isminde hayali bir otel konsepti etrafında şekilleniyor. Bir sürü şarkıcı ve rapçi var, hepsinin isimlerini saymayacağım. Sadece albümü uçuran şarkı La La La'daki İngiltere'nin son yıllardaki en popüler ismi Sam Smith işbirliğini ayrıca belirtmem gerekli. Peru mu desem Bolivya mı desem bir çocuğun gizemli yolculuğunu konu alan klibiyle hatırladığımız, eğer göz ve kulağınızda sorun yoksa bu şarkıyı da klibini de bildiğinizi varsayıyorum, şarkı bu onyıldaki klasikleşmiş şarkılar arasında çoktan yerini ayırtmış durumda. Çok şarkıcı var dedim ya işte burada uyum sorunu ortaya çıkıyor. Eleştirmenler de albümü bir tür derleme toplama çalışmasına bu yüzden benzetiyorlar. Yani diğer deyişle Ed Sheeran'a yer vermek biraz fazla kaçmış. Ayrıca pop şarkılarının orasına burasına rap verse'lerini katmak da artık baymadı mı? La La La dedik, diğer single'lardan Lifted, Pluto, sadece nakaratıyla Holywood ve One Way, bonus parça olarak Get Lucky yorumu (Get Lucky nedir diye soran yoktur umarım) ve Never Be Your Woman diğer hoşlandığım parçalar. Doksanlar euro dans'ını hatırlatan şarkılar her zaman kabulüm zaten. Diğer yandan bazı şarkılara uygulanan aynı formülasyon kaydın zayıf yanını oluşturuyor. Bunu da nakaratların gücüyle bir yere kadar dengelemişler. Neyse ne, pop namına dinlenebilecek hoş eli yüzü düzgün gideri olan bir çalışma.

7,0+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder