1 Aralık 2015 Salı

Adamlar - Eski Dostum Tankla Gelmiş (2014)

Hip hopa bile kayabilen uçta konuşma ritminde vokale sık sık başvurulan, ironik dalgacı sözlerle kendini ifade eden, 70'lerden günümüze uzanan bir hat üzerinde ve üstelik hatta ve hatta kovboy/western  melodisi kullanımına kadar  uzanabilen geniş etkilenimlere açık rahat tavırlı bir indie rock çalışması deyince benim lügatımda tek sayfa açılıyor: Rezalet olmalı aga! Hayat öyle bir şey ki kağıt üstünde başka gösteriyor, kulaklara başka işliyor. Bir adım daha atıp şöyle söyleyeceğim: Son dönemde öne çıkan indie grupların arasında bir boy öne çıkan bir müzik yapıyorlar. O kadar ilgi alaka görmemeleride bir gerçek. Duyguları çeşit çeşit ifade eden dramatik vokal tekniği mi desem ki özlemişim böyle bir performansı, ikinci yeni şiirleri kokan sözlere mi desem, argo küfür sokak dili mi desem bilemedim, bittim yaptıkları müziğe. Favorim İnsanın Düştüğü Durumlar. İsmiyle bile grubun aldığı tavrı gösteriyor.

yaşlı bir çekirgeyim.zıp zıp ZIPP

8,50-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder