4 Ekim 2014 Cumartesi

Modjo - Modjo (2001)

Grubun Lady - Hear Me Tonight şarkısı defalarca dinlememe rağmen üzerimdeki büyüsünden hiç bir şey kaybetmeyen, albümde de yer alan akustik versiyonuna ya da başka başka türlü remixlere hiç de ihtiyaç duymayan özel bir şarkı. Mantıklı bir açıklaması yok. Eski günler eski günler ahvalinden işte. Neyse ki Barbie Girl gibi bir şarkıya tavlanmadım. Grubun daha doğrusu iki sanatçının işbirliğine dayanan bu proje söz konusu bu tek parça ile ünlü oldu ve dağıldı gitti. Tek tek bu dj ve şarkıcı arkadaş da dişe dokunur kalıcı bir şey yapamadılar sonrasında. Dinlemesi kolay, bahar sonu-yaz başı esintileri taşıyan fransız soundlarıyla aslında sadece bu çıkış parçalarından ibaret görmemek lazım bu ikilinin yaptıklarını. Albümdeki diğer şarkılar da bu tarzı güzelcene temsil eden hoşluklar, hoşnutluklar sunuyor. Fakat sığlıklarıyla unutulmaya yatkınlar. Dinlemek az bir şey , demin bahsettiğim o esintili kumsal havasının burun sızlatan kokusu, kazandırıyor. O da kafi.
Bu sene sahaflar fuarını sonundan yakalayabildim. Zaten çarçaput kitaplar arasında debelenmek ayrı bir zordu, şimdi de geriye kalanların arasında kayboldum. Ancak ikinci bir göz gezdirme anında bir kaç kitap alıverdim: İdea-Felsefe Tarihinin 2 cildi, 1'er TL'den (şaka gibi) ; Fakir Bayburt - Can Parası, Robert Silverberg - İçeriden Ölmek ve Paul Lafargue - Tembellik Hakkı, üçü 10 TL ; China Mieville - The Scar - 5 TL. Güzel de bu kadar kitabı kim okuyacak, bilemiyorum. Diğer yığına karışasınlar!

7,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder