12 Mart 2014 Çarşamba

The Silver Mt. Zion Memorial Orchestra - Fuck Off Get Free We Pour Light on Everything (2014)

Efrim ile aşkımız pek fırtınalı. Son albümlerini ilk dinlediğimde vokalini ne kadar özlediğimi düşünmüştüm. Bir süre sonra yine karatahtada tırnak cığırtlaması ile karşılaştırır duruma geldim. Gelgitli deli bir sevda bu. Yine de Allah var yukarıda, bir boran gibi esiyorlar ekipçe. Post rock felan değil arkadaş, post-rock türünün grindkor versiyonu. Take Away These Early Graves'i ilk duyduğum anı düşünüyorum da daha dün gibi. Yani iki hafta önce. Kaldırımda yürürken donakaldım, parmaklarım arasında sigara söndü. Duman oldum. Keman, disharmonik tonlar ve sonunda Çin melodisi. En bi acayip sert bir şarkı son vakitlerde dinlediğim.
Grup iki günlüğüne konsere geliyorlar, duymuşsunuzdur. Benim biletim hazır, cuma oradayım. Siz de gelin.

8,0+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder