2 Aralık 2009 Çarşamba

The Gossip - Standing in the Way of Control (2006)


Albüm kapağı için seçtikleri dizaynı görünce iyi ki müzik zevkleri de bu derecede berbat değil diye şükrediyorum, geceleri nafile namazlarına kalkıyorum, felan. Şu aralar yeni ve sıkıcı klipleri ile ekranlara arz-ı endam eden grubun en önemli silahı kapağın yarısını kaplayan kızkardeşimiz. Yanlış anlamayın, devasa cüssesiyle dalga geçmiyorum. Şişmanlığıyla gurur duyan, koltuk altlarını kesmeyecek derecede hardkor feminist (öykk!), cinsel tercihi lezbiyen olan bu ilginç bacımızın hiç bir kimse tarafından eleştirilemeyeceği bir meziyeti var. Ses rengi. Performans süper uçuyorum cik cik demenin mümkünatı olmasa da kendini dinletmesini biliyor.
Sound olaraktan yalın bir tarzda dans rock kulvarında sayılabilecek ritimde bestelere imza atmışlarken yumuş yumuş bir atmosfer yerine gereğinde hırçınlık emareleri sergileyen garaj rock etkisini duyumsamak mümkün. Garaj rock soundundaki gitar ve hatta baterinin sert parçalar yerine eğlenceye yönelmesi enteresan bir hissiyet uyandırıyor. Standing in the Way of Control tüm zamanların en güzel pop-rock şarkıları içinde yer alacak. Tabi bu liste benim editörlüğüm altında hazırlanırsa. Geri kalanlar boş şarkılar değil, eee en azından bir bölümü. Jealous Girls, Listen Up!, Keeping You Alive gibim.
Kafanızı önyargılardan boşaltın ve eğlenin.

7,50+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder