7 Aralık 2009 Pazartesi

The Automatic - Interstate (2009) Single


Grup hakkında bildiğim tek şey Monster isminde şukela eğlenceli bir şarkıya vakti zamanında imza atmış olmaları. Gayet brit-pop tınlayan bu şarkıdan sonra 2010 yılında çıkartacakları albümü muştulayan bu single'ı dinlemek gayet garip. Çünki amerikan Interpol'u andırır şekilde bir post punk kıvamına ermiş görünürlerken diğer yandan da oh yeah, dadadah gibi dile gelen pelesenk sayıklamaları ile eğlence faktöründen vazgeçememişler. Ki ben britiş pop-rock şarkılarına ayrı bir hissiyatla bağlıyımdır, ben bile fark ediyorum ki , olmamış yahu, ne eveleyip geveliyorum. Ha diğer hemşerileri gibi keyboard altyapısını güçlü tutup atmosferi stratosferi kazanmaya çalışsalar da bu sefer hızlı temposu ayak uyduramamış. İlk sinleları buysa vah hallerine diyelim.
Bu arada tek şarkılık single olur mu diye merak ederken bunun gayet mantığa uygun şekilde dijital olduğunu öğrenmiş bulunmaktayım. Zira internette şarkılar tek tek zaten satın alınabiliyorken bir şarkının single sayılması sadece klibi olup olmadığına bağlı gözüküyor öyleyse. Yani şimdi yerli popçuların tüm kliplerini single diye nitelemek de mantık dahiline giriyor. Ama benim mantığım almıyor.

6,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder