5 Kasım 2023 Pazar

Radiohead - A Moon Shaped Pool (2016)

Grup gıcur gucurlu elektronik sahayla iyice hemhal olunca benim de hevesim kaçmıştı. Hala olumlu tepkilerin sürdüğünü görünce aradaki kayıtları geçip bu son albüme odaklanayım dedim. Son albümün de üzerinden yedi sene geçmiş.Ohara ne diyem. Bir kere grubun hüzünlü tavrını devam ettirdiği için çok sevindim yani üzüldüm. Hala ince ruhların gününü daha da berbat ettiğini duyabilmekteyiz. Süper! yani yuuuh. Berbat bir yıl geçirmenin de etkisiyle yer yer kadehe sarılacağınız yer yer bir kaç damla gözyaşı dökeceğiniz bir kayıt. Gitarın sesini özlüyoruz ama olsun. O kadar yokluk da var olsun. Benim özellerim Ful Stop ile Present Tense oldu. Nihayetinde hangi sebep Radiohead'ın her eseriyle ses getirdiğini anlayabiliyoruz. Her işi yeni bir heyecan dalgası yaratabiliyor çünkü.

8,75/10
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder