18 Temmuz 2012 Çarşamba

Marilyn Manson - Born Villain (2012)

Defalarca aynı eleştirileri okumaktan bıktım sıkıldım. Hala bu adamı gereğinden fazla ciddiye alıp değerlendirmeye ne gerek var ki? Bak dalgana arkadaşım. Nasıl şimdi düşünüyorum da gençliğimde Urfa acısı kıvamında ergenliğe geçiş seremonisine background müziği olma hususunda ne kadar da boş yere ciddiye almışım. O zamanlar hadi ben gençtim çocuktum. Şimdi bu kadar harş hurş eleştirmeye yerden yere vurnaya ne gerenk var ki. Adam olmuş kırk küsür, fırtınalı tantanalı bir yaşamı olmuş. Hayatla dalgasını geçiyor işte. Sen de bu modda dinle, değil mi? Ama inkar edilemez bir gerçek var. Eski dönemdeki enerjiye nefrete zıt duygulara boğan o şarkıların esamesi bile okunmuyor. Yani öne çıkan bir parça bile yok. O eski şarkıları tekrar etmeye çalışan parçalar ise bunun ağırlığı altında ezilmiş. Yine de benim gibi sevenleri bir miktar memnun edecektir. Üstattan öğrendiğim bir şey varsa o da sadomazo. Müzikal mana dünyasında kalsın aman aman.Özlediğimi farkettim aslında psikopacancağızı. Ayrıca özellikle gitar işinde hala ilginç çıkışlar renkli enstantanelere rastlamak mümkün. Hadi bir kez daha, eski günler anısına...

7,25/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder