21 Şubat 2012 Salı

Black Tusk - Passage Through Purgatory (2008)

Tekmük atmak istiyorum
Baroness mensubu John Dyer Baizley'in albüm kapağını yaptığı albümlerden biri, ki bu art nouveau çalışması bile albüme kulak vermenin en bi önemli sebebi, olan Black Tusk'ın bu debü albümü bir yandan Baroness ve Kylesa,özellikle ilk albümü, ile sludge kulvarında benzeşselerde önemli bir fark içeriyor. Geleneksel doom'un hafiften sofistikeliği, ayağa dolanan yavaşlığı tamamiyle terk edilmiş burada. Tam tersine müzik hardcore'a taşınmış. Agresif vokaller, enerjik ritimler, kaba ve sert bir sound, basit denemese de lafı dolandırmadan gediğe koyan misalinde direkt besteler. İşte bu sebeple türün sevdicağızları tarafından tükaka ,en can acıtmayacak tabirle vasat ilan ediliyorlar. İşte bu sebeple ben çok sevdim.
Tekmük atmak istiyorum dinlerken dedim de Falling Down da kafa göz girmek istiyorum, öyle bir şey yani.

8,50/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder