25 Şubat 2014 Salı

RETRO: Dismal Euphony - Python Zero (2001)

Daha önce dinlemeseydim ve terbiyesiz herifin biri olsaydım bu albümü dinledikten sonraki tepkimi wtf olarak gösterebilirdim. Ama hazırlıklıyım ve iyi aile çocuğuyum. O yüzden oknheb diyorum. Yani oğlum, kızım ne halt ettiniz böyle? Onlar da kendilerine aynı soruyu sormuş olsalar gerek ki ,dağılalım o zaman biz, komutuyla her bir üye kendi yolunu izlemiş bu albüm sonrası. Uzun lafın mini versiyonu Dismal Euphony için dı end. Çünkü şarkılar vasat. Senfonik endüstriyel black metal etkileri var, ama başlangıçta bir kaç şarkının gideri var felan diyebilirsiniz. Hayır gotik metalin kötü bir varyasyonunun seçimi var sadece, bir de Magma isimli şarkı. Vasatın azcık üzerinde bir kaç şarkı, vasatın altı gürültüler. Yahu kovboy türküsünün işi ne orada? Neyse vakit sınırlı, daha sıfırlanacak, ayakkabı kutulanacak onbinmilyondolarcık beni bekler muhterem babacığım, biz de yolumuza devam edelim.

5,50/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder