19 Şubat 2014 Çarşamba

Lee Morgan - The Sidewinder (1964)

Harici harddiskimi düşürdüm efendim. Son 3-4 senelik müzik film ve hemen hemen tüm dijital fotoğraf, videom vessair kuş oldu, göçtü. Tırr tırr ediyor üç kez, can çekişiyor ve sonra derun bir sessizlik. Bu acıya nasıl dayanacağım bilemiyorum, neyse ki veri kurtarma şirketleri felan var diyorlar. Zombi mombi belki bir gün hayata döndürme operasyonu başlatabilirim. Daha önceki müzikal arşivimi DVDlere kopyaladığım için ve bu seneki kayıtlarım hala lepvedetapda durduğu içün dinlediğim albümlerde illaki bir kısıt olacak. İşin ilginci düşündüğüm kadar da koymadı, olur böyle şeyler didim ve yoluma devam ettim. Bu noktadan sonra evlenip bir yuva kurmak en büyük hayalim, dermişim. Neyse caz, cır cır kafa şişirdiği anlar oluyor. Özellikle hareketli modlarda. bu albüm ise albüme ismini veren Sidewinder başta olmak üzere gayet tempolu, buna rağmen itici tonlarla dinleyeni yormayan, usul usul yerinde sallandıran bir çalışma. En kötü ruh halinde bile kanınıza bir Polyanna serumu zerkedebiliyor. Trompet ve piyano başta olmak üzere fevkalade güzel bir müzisyenlik. Teknik ve rastgelelik anlamında da bünyede yorgunluk yaratmıyor. 2 günde bir doz alınmalı, en az.

9,0-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder