30 Temmuz 2009 Perşembe

Stratovarius - Polaris (2009)


Grup içinde problemler doğduğundan beri eski gücünü yitiren ve dinleyicilerini kaybeden grubu ben de tamamiyle başka sebepler yüzünden dinlemeyi bırakmıştım. Elimdeki Rus CD'si Infinite'e kadardı da. Hatta gruba haksızlık yapıldığını düşünmüştüm. Bu albümün ilk birkaç dinlemesi esnasında özlediğim Stratovarius hareketleri, klavye, neo-klasik sololar, kendine özgü vokal, pozitiflik, sebebiyle olsa gerek memnun kaldım. Ama sonra her şey cortladı. Çünki şarkılar sabun köpüğünden farksız, akılda kalıcı değil. Benim dikkatimi çekebilen parçalar ise Pentagram/Mezarkabul benzeri açılışa (aslında devamı da öyle hah ha hırhızlar!) sahip olan Emancipation Suite Part I:Dusk (kısaca biz arkadaş arasında hebe hübe diyoruz) ile ortaçağ havalarında When Mountains Fall isimli balad oldu. Yer yer ilgi çekici anları olduğu için daha sert de eleştiremiyorum bu albümü. Grubu ilk kez dinleyenlerin yorumunu almak lazım.

7,0-/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder