23 Temmuz 2009 Perşembe

RETRO: Marilyn Manson - Eat Me, Drink Me (2007)


Genel çizgisinden uzaklaştığı bu albümle Marilyn Manson'ı ingilizce tabirle singer songwriter denilen bir nevi aldım elime sazımı hem yazdım hem yönettim hem söyledim tarzını icra eden amerikan ozanlarına benzetiyorum. Arkadaki çok sesli müziği bir kenara bırakın , daha yalın kendi hikayelerini anlatan biri var karşımızda. MTV'nin bir zamanlar yaptığı unplugged serilerine bu albümden bayağı bir şarkı çıkarmış aslında. Albümde aynı alaycılığı bir ölçüde korusa da teatral etkiyi zor buluyoruz. Endüstriyel marşları da. Artık toplumu şok edici imaj kullanarak dikkat çekmek isteyen bir çocuk değil MM. Bununla birlikte klasik soloların oldukça dikkat çekici olduğunu eklemeliyim.
MM'nin diskografisinde zayıf ve Heart Shaped Glasses (80'ler pop), Evidence ve Eat Me, Drink Me gibi bir kaç şarkı dışında akılda kalmayan parçalardan oluşan bir albüm olarak yerini alıyor. Yine de ilgi çekici.

7,50+/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder