20 Mart 2009 Cuma

Ayna - Bostancı Durağı (2002)


Evimde eski Türkçe rock albümlerinde oluşan bir cd buldum ki bu albümlerin beğendiklerimi zamanında dinlemiştim. Diğerlerini bittabi dışlamış idim. Şimdi reytingleme uğruna bir kulak vermeye karar verdim.
N.Ş.A. özellikle metal albümleri için bir fikir oluşturmak bir kaç dinleme ile geçiştirilecek bir olgu değildir. Minimum 8-10 dinleme gerekir değişik ortamlarda ve kesinlikle bir kulaklıkla. Bu albüm ise hiç dinlemeden kafanızda bir kanı oluşturur. Buna rağmen önyargı denilen çirkin yaratıktan sıyrılıp 3-4 kez dinlemeyi başardım.
Ancak bu ürün için önyargı vakitten kazandıran bir önlem olacakmış. Pragmatik, arabesk- halk-pop-rock bilumum pratik öğeleri kullanan bu gruba şahsen bir gıcıklığım vardı zaten. Ama haklarını yememek lazım. Bostancı Durağı gibi azcık eğlenceli parçalar Türk popunun bugün ne kadar vahim durumda olduğunu tasdiklemesine istinaden bol keseden puan dağıtmama vesile oldu.

2,0/10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder